Orange reduce cantitatea de hartie şi plastic consumată la ambalarea produselor proprii

23 ian. 2010
/ /
Orange reduce cantitatea de hartie şi plastic consumată la ambalarea produselor proprii

Orange reduce cantitatea  de hârtie şi plastic consumată la ambalarea produselor proprii

Bucuresti, 17 noiembrie 2008. Orange, liderul telecomunicatiilor din Romania, cu peste 10 milioane de clienti, lanseaza un nou tip de ambalaj pentru pachetul reincarcabil Orange PrePay. Realizat pana acum numai din hartie standard si material plastic, noul ambalaj contine carton 100% reciclat si reciclabil, iar ghidul utilizatorului din fiecare pachet este alcatuit din 50% hartie reciclata. Deoarece plasticul este un material foarte rezistenta, care se degradeaza incet si se recicleaza greu, acesta a fost eliminat din compozitia ambalajelor Orange PrePay.

Pe spatele pachetului este inscriptionat textul „Acest pachet este produs din carton 100% reciclat”, mesaj care aduce in atentia clientilor compozitia pachetului si astfel incurajeaza comportamentul responsabil al acestora.

Cele mai recente studii demonstreaza ca la fabricarea unei tone de hartie obisnuite se folosesc intre 2 si 3,5 tone de lemn, adica aproximativ 20 de copaci maturi. Un pachet PrePay cu ambalaj din hartie standard cantareste in jur de 45 de grame, ceea ce inseamna ca la o cantitate de 10 000 de pachete noi sunt salvati 9 copaci. De asemenea, la fiecare tona de hartie reciclata se economisesc 30 000 de litri de apa, consumul de energie scade cu 25%, iar poluarea atmosferica cu 80%. Prin urmare, prin comercializarea a 10 000 de pachete PrePay noi, cu greutatea medie de 47 de grame/ pachet, Orange Romania contribuie la economisirea a 14 100 de litri de apa, reduce consumul de energie cu 0,11% si diminueaza cu 0,36% poluarea atmosferica.

„Prin lansarea noului ambalaj al pachetului Orange PrePay ne propunem sa reducem impactul activitatilor noastre asupra mediului. Aceasta masura va avea un efect pozitiv si asupra costurilor de productie care vor fi cu 10 – 15% mai scazute datorita eliminarii elementelor din plastic”, a declarat Ady Rugina, Senior Product Manager.

Schimbarea materialului de productie este insotita de un design nou, parte din noua campanie Orange PrePay. Noul pachet va fi pus in vanzare in  cursul acestei saptamani odata cu lansarea unei noi oferte care aduce simplitate si beneficii sporite: 5 planuri tarifare, cele mai mici tarife nationale, posibilitatea de a alege un numar magic si cel mai mare bonus la reincarcarea cu 4 EUR – 10% din valoarea reincarcata.

Preocuparea fata de mediul inconjurator este unul dintre principiile fundamentale ale Orange. In toate sediile companiei se colecteaza si se recicleaza hartia, cartusele de imprimanta si bateriile de retea. Numai in prima jumatate a acestui an s-au reciclat 22 tone de hartie si 53,24 de tone de baterii. Fondurile obtinute din reciclarea cartuselor de imprimanta sunt directionate catre fundatiile Light into Europe si Adept. De asemenea, Orange ofera clientilor sai posibilitatea de a primi online detaliile facturilor si de a economisi astfel hartia. Mai mult, Orange a incheiat un parteneriat durabil cu Fundatia Adept care are rolul de a conserva biodiversitatea si de a incuraja dezvoltarea comunitatilor locale din sud-estul Transilvaniei.

Categorii