Profil companie
Povestea companiei pe piaţa din România începe în anul 1997 când a fost efectuat primul apel în reţeaua Dialog. Apoi, în 2002 Dialog şi Alo devin Orange.
Orange România face parte din Grupul Orange, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicații la nivel mondial, care conectează sute de milioane de clienți din întreaga lume. Cu peste 11 milioane de clienți locali și o cifră de afaceri anuală ce depășește 1,5 miliarde de euro, Orange conectează 1 din 2 români și oferă o gamă largă de soluții de comunicare pentru clienții rezidențiali și companii: servicii de voce, internet fix și mobil, TV, smart home, dar și soluții complexe IT&C prin Orange Business.
Orange România este operatorul numărul 1 în ceea ce privește performanța rețelei. Compania deține și nouă certificări consecutive Top Employer, ce confirmă faptul că Orange, pe lângă produsele și serviciile remarcabile pe care le oferă clienților, acordă o atenție deosebită angajaților și mediului de lucru.
Ambiţia Orange România de a deveni alegerea #1 pentru conectivitate, servicii convergente, divertisment digital şi servicii digitale pentru familiile şi afacerile din ţară se reflectă în demersurile pe care compania le desfăşoară constant, precum identificarea unor servicii simple şi inovative, care să îmbunătățească modul în care oamenii trăiesc, muncesc, călătoresc și interacționează.
Consiliul de administrație
- Marie-Noelle Aurelie JEGO-LAVEISSIERE - Președintă a Consiliului de Administrație
- Christian Urs LUGINBUHL -Vicepreședinte al Consiliului de Administrație
- Gilles Francois Michel DELOISON - Membru al Consiliului de Administrație
- Jean-Marie Joseph CULPIN -Membru al Consiliului de Administrație
- Matthieu Jean Henri CHAMBERT - Membru al Consiliului de Administrație
- Panagiotis TAMPOURLOS -Membru al Consiliului de Administrație
- George-Dumitru DOROBANȚU - Membru al Consiliului de Administrație
- Constantin Gabriel GHEORGHE - Membru al Consiliului de Administrație
- Ileana Lăcrămioara ISĂRESCU - Membru al Consiliului de Administrație
Misiunea şi valorile Orange
Orange aduce reţeaua mai aproape de cât mai mulţi oameni. Când a început călătoria pe piaţa din România, operatorul şi-a asumat un angajament pe term lung, investind şi contribuind la dezvoltarea durabilă a societăţii. În această perioadă de avânt a revoluției digitale, misiunea Orange România este să îmbogățească și să simplifice viețile oamenilor, prin construirea, împreună cu clienții săi, a serviciilor viitorului și prin contribuția companiei la transformarea societății.
Toate iniţiativele şi proiectele Orange reprezintă pași importanți pe care compania îi face în direcția unei dezvoltări sustenabile, pentru a facilita accesul la informație, la oportunități pentru noi business-uri, pentru a crește gradul de digitalizare și pentru a reduce decalajul digital.
Orange are 5 principii fundamentale care se regăsesc în toate activităţile companiei. Orange este simplu, deschis, surprinzător, dinamic şi onest. Aceste valori se regăsesc în toate acţiunile pe care Orange le întreprinde, iar de-a lungul timpului au fost înglobate în viziunea brandului.
Orange România deține nouă certificări consecutive Top Employer ce confirmă faptul că Orange, pe lângă produsele și serviciile remarcabile pe care le oferă, acordă o atenție deosebită angajaților săi și contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru.
Acoperirea Orange
În prezent, Orange România are cea mai extinsă acoperire pentru rețeaua 4G: 98,77% din populația țării și 100% din populația urbană au acces la cel mai rapid internet mobil și cele mai performante soluții de comunicare. De asemenea, rețeaua 4G+ este disponibilă pentru 82,58% din populația națională.
Rețeaua 5G, cu cele mai rapide viteze de transfer, de până la 1,5 Gbps, este disponibilă astăzi clienților din 38 orașe. Orange este singurul operator care oferă acoperire 5G în întregime în București și localitățile din județul Ilfov.
Acoperirea Orange
Performanţele Orange şi titulaturile de „Cea mai bună reţea mobilă“, „Cea mai rapidă reţea fixă și mobilă”, „Cea mai mare acoperire mobilă“ și certificarea pentru „Cea mai rapidă rețea 5G” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate chiar de către utilizatorii de reţele mobile din România. Calitatea rețelei Orange a fost din nou confirmată, la final de 2023, de auditorul independent LCC International. Măsurătorile efectuate în 40 de orașe și pe drumurile de legătură dintre acestea au arătat că Orange România rămâne cea mai bună rețea mobilă în ceea ce privește performanța serviciilor de voce și date.
Orange Business
Pe piața locală, Orange Business este reprezentată de divizia de business din cadrul Orange România dedicată companiilor private mari și mijlocii și instituțiilor publice. În calitate de furnizor și operator de infrastructură, integrator de tehnologie și furnizor de servicii cu valoare adăugată, Orange Business Services susține companiile private și organizațiile publice, pas cu pas, în transformarea lor digitală, datorită unui portofoliu variat de soluții de smart city, cloud și cyber security.
Parte a grupului Orange, Orange Business este cel mai important furnizor de servicii de colocare din România, având în prezent 7 centre de date în București, Cluj-Napoca și Brașov, cu peste 800 de consultanți de business, experți tehnologici și manageri de proiect.
Mai multe informații despre serviciile și produsele Orange Business se găsesc aici: https://www.orange.ro/business/despre-noi
Descoperă Grupul Orange
Orange este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din lume, cu vânzări de 44,1 miliarde de euro în 2023 și 137.000 de angajați la nivel mondial. Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business.
Ca operator de reţea în 26 de tări, cu 298 de milioane de clienţi pe cinci continente, filosofia Orange rămâne aceeaşi: să facă tehnologia accesibilă tuturor, să îmbogăţească şi să simplifice viaţa clienţilor, prin construirea serviciilor viitorului, împreună cu ei, şi prin contribuţia la transformarea societăţii.
În februarie 2023, Grupul și-a prezentat planul strategic ”Lead the Future”, construit pe un nou model de business și ghidat de responsabilitate și eficiență. ”Lead the Future” valorifică excelența rețelei pentru a consolida poziția de lider a Orange în ceea ce privește calitatea serviciilor.
Mai multe informaţii despre Grupul Orange se află aici.