Profil companie

Povestea companiei pe piaţa din România începe în anul 1997 când a fost efectuat primul apel în reţeaua Dialog. Apoi, în 2002 Dialog şi Alo devin Orange.

Din 2004 și până în prezent, Orange este liderul industriei telecom în România, un operator ce oferă servicii integrate, cu peste 10 milioane de clienți şi o cifră de afaceri de 1,23 miliarde de euro în 2021. Orange România conectează 1 din 2 români şi oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV sau servicii de smart home.

Ambiţia Orange România de a deveni alegerea #1 pentru conectivitate, servicii convergente, divertisment digital şi servicii digitale pentru familiile şi afacerile din ţară se reflectă în demersurile pe care compania le desfăşoară constant, precum identificarea unor servicii simple şi inovative, care să îmbunătățească modul în care oamenii trăiesc, muncesc, călătoresc și interacționează.

Consiliul de administrație

  • Andrei CHIRICĂ - Președinte al Consiliului de Administrație;
  • Mari-Noëlle Aurélie JÉGO-LAVEISSIÈRE - Membru al Consiliului de Administrație;
  • Nicolae BADEA - Membru al Consiliului de Administrație;
  • Nguyen Trong Phi NGUYEN - Membru al Consiliului de Administrație;
  • Jean-Marie Joseph CULPIN - Membru al Consiliului de Administrație;
  • Gilles Francois Michel DELOISON - Membru al Consiliului de Administrație;
  • Christian URS LUGINBUHL - Membru al Consiliului de Administrație.

Misiunea şi valorile Orange

Orange aduce reţeaua mai aproape de cât mai mulţi oameni. Când a început călătoria pe piaţa din România, operatorul şi-a asumat un angajament pe term lung, investind şi contribuind la dezvoltarea durabilă a societăţii. În această perioadă de avânt a revoluției digitale, misiunea Orange România este să îmbogățească și să simplifice viețile oamenilor, prin construirea, împreună cu clienții săi, a serviciilor viitorului și prin contribuția companiei la transformarea societății.

Toate iniţiativele şi proiectele Orange reprezintă pași importanți pe care compania îi face în direcția unei dezvoltări sustenabile, pentru a facilita accesul la informație, la oportunități pentru noi business-uri, pentru a crește gradul de digitalizare și pentru a reduce decalajul digital.

Orange are 5 principii fundamentale care se regăsesc în toate activităţile companiei. Orange este simplu, deschis, surprinzător, dinamic şi onest. Aceste valori se regăsesc în toate acţiunile pe care Orange le întreprinde, iar de-a lungul timpului au fost înglobate în viziunea brandului.

Orange este “Mai aproape de tot ce e important pentru tine”. Aceasta este promisiunea operatorului, de a-i aduce pe clienţi mai aproape de ceea ce este esenţial pentru ei, de a rămâne mereu conectaţi şi în pas cu tehnologia, oferindu-le cea mai bună experiență de comunicare. Operatorul îşi doreşte să fie alături de clienţi cu cele mai importante resurse ale sale: angajaţii, reţeaua şi brandul Orange.

Orange România deține nouă certificări consecutive Top Employer ce confirmă faptul că Orange, pe lângă produsele și serviciile remarcabile pe care le oferă, acordă o atenție deosebită angajaților săi și contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru.

Acoperirea Orange

În prezent, Orange România are cea mai extinsă acoperire pentru rețeaua 4G: 98,38% din populația țării și 100% din populația urbană au acces la cel mai rapid internet mobil și cele mai performante soluții de comunicare. De asemenea, rețeaua 4G+ este disponibilă pentru 72,48% din populația națională.

Rețeaua 5G este disponibilă astăzi clienților din 17 orașe. Orange este singurul operator care oferă acoperire 5G în întregime în București și localitățile din județul Ilfov.
Acoperirea Orange

Performanţele Orange şi titulaturile de „Cea mai bună reţea mobilă“, „Cea mai rapidă reţea fixă și mobilă”, „Cea mai mare acoperire mobilă“ și certificarea pentru „Cea mai rapidă rețea 5G” au fost confirmate de rezultatele Speedtest by Ookla ca urmare a testelor realizate chiar de către utilizatorii de reţele mobile din România. Anterior, Orange a fost desemnată cea mai bună reţea de voce şi date din România, prin certificarea acordată de către Systemics PAB, potrivit studiului comparativ efectuat la nivel national, în perioada octombrie-decembrie 2021.

Orange Business Services

Pe piața locală, Orange Business Services este reprezentată de divizia de business din cadrul Orange România dedicată companiilor private mari și mijlocii și instituțiilor publice. În calitate de furnizor și operator de infrastructură, integrator de tehnologie și furnizor de servicii cu valoare adăugată, Orange Business Services susține companiile private și organizațiile publice, pas cu pas, în transformarea lor digitală, datorită unui portofoliu variat de soluții de smart city, cloud și cyber security.

Parte a grupului Orange, Orange Business Services este cel mai important furnizor de servicii de colocare din România, având în prezent 5 centre de date în București, Cluj-Napoca și Brașov, cu peste 500 de consultanți de business, experți tehnologici și manageri de proiect.
Mai multe informații despre serviciile și produsele Orange Business Services se găsesc aici: https://www.orange.ro/business/despre-noi

Orange Money

Orange Money este o subsidiară a Orange România, ce oferă clienților servicii digitale financiare, o alternativă la serviciile bancare tradiționale. Cu o experiență digitală completă de la înrolare până la emiterea de carduri și plată, Orange Money pune la dispoziția clienților o soluție de gestionare a finanțelor ușor de accesat, ușor de gestionat, transparentă la nivel de costuri și cu un customer service la cele mai înalte standarde.
Mai multe informații despre produsele Orange Money se găsesc aici: https://www.orange.ro/money/

Descoperă Grupul Orange

Orange este unul dintre cei mai importanți operatori de telecomunicații din lume, cu vânzări de 42,3 miliarde de euro în 2021 și 142.000 de angajați la nivel mondial. Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services.

Ca operator de reţea în 26 de tări, cu peste 250 milioane de clienţi pe cinci continente, filosofia Orange rămâne aceeaşi: să facă tehnologia accesibilă tuturor, să îmbogăţească şi să simplifice viaţa clienţilor, prin construirea serviciilor viitorului, împreună cu ei, şi prin contribuţia la transformarea societăţii.

Ca parte a planului său strategic, "Engage2025", Grupul Orange pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a oferi tuturor acces la o lume digitală responsabilă.

Mai multe informaţii despre Grupul Orange găsiţi aici: https://www.orange.com/en/Group/Strategy


Categorii